۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۵:۳۴

تلاش برای ورود بدون کنکور مبتکران بسیجی به دانشگاه

تلاش برای ورود بدون کنکور مبتکران بسیجی به دانشگاه

رئیس سازمان بسیج دانشجویی از اختصاص ردیف بودجه 4 میلیارد تومانی به امور پژوشی بسیج خبر داد و گفت: مذاکراتی در زمینه ورود بدون آزمون برگزیدگان جشنواره مبتکران بسیجی به دانشگاه ها با وزارت علوم در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قدیانی امروز سه شنبه در حاشیه هشتمین جشنواره دانشجویان مخترع و مبتکر بسیجی، شاهد و ایثارگر، با تاکید بر اینکه برای پیشرفت کشور باید الگوی بومی ارائه دهیم، افزود: برای اینکه بتوانیم مرزهای دانش را بشکنیم باید مرزهای علم را تصرف کنیم که این نیازمند توجه به بخش های علمی کشور است.

وی از اختصاص 4 میلیارد تومان به بخش پژوهشی بسیج خبر داد و اظهار داشت: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ردیف بودجه اعتباری مستقل برای بخش پژوهشی بسیج دانشجویی در نظر گرفته شده است که بالغ بر 4 میلیارد تومان می شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به این مطلب که جشنواره امسال با تاخیر برگزار شد، خاطر نشان کرد: جشنواره آینده در آذر و یا دی ماه سال جاری برگزار می شود با برگزاری این جشنواره ها به دنبال افزایش راندمان و بهره وری در کشور هستیم.

قدیانی همچنین به حمایت های این سازمان از برگزیدگان این جشنواره اشاره کرد: با مذاکراتی که با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داشتیم در تلاش هستیم تا برگزیدگان این جشنواره بدون آزمون ورودی به دانشگاه راه یابند.   

کد خبر 1085180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha